Update maatregelen: 13 januari 2021

We zijn - vanwege de landelijke lockdown ter bestrijding van het Corona virus - tot naar verwachting 9 februari gesloten.

Relevante updates zullen wij via deze pagina met u delen. Mocht de informatie op deze pagina uw vraag niet beantwoorden, dan verzoeken wij u om zo veel mogelijk per e-mail contact op te nemen. Wegens het grote aantal vragen zijn wij momenteel telefonisch lastig bereikbaar, wij hopen op uw begrip. Onderaan deze pagina bij de FAQ vindt u alvast de antwoorden op de meest gestelde vragen.


Wij zullen er samen met u ons best voor doen om alle reeds gedane reserveringen voor zowel Vrij Jumpen, arrangementen (zoals kinderfeestjes en bedrijfsuitjes) en JUMPSCOOL lessen opnieuw in te plannen. Wij nemen hierover per email of telefonisch contact met u op, zodat we de nieuwe reservering in overleg met u opnieuw in kunnen plannen. Op dit moment hoeft u dus zelf geen contact met ons op te nemen voor het verplaatsen van uw reservering.


Tevens de JUMPSCOOL cursus die op 4 januari zou starten, zal op een later moment van start gaan. Zodra de planning bekend is, zullen wij per email de cursisten informeren die zich reeds ingeschreven hebben. De lessen van de lopende cursus kunnen als vanzelfsprekend ook niet doorgaan, ook hierover worden cursisten per email geïnformeerd. 


Wanneer u een Jump Fit abonnement heeft, kunt u de gemiste lessen inhalen zodra we weer geopend zijn.


We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u snel weer te mogen verwelkomen in ons park.


Team Jumpsquare Rijswijk


FAQ

  • Wanneer gaan jullie weer open? 
    • Wij verwachten en hopen vanaf 9 februari weer open te gaan. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates. 
  • Ik heb al een jumpsessie geboekt, maar jullie zijn gesloten. Wat nu?
    • Wij zullen er samen met u ons best voor doen om alle reeds gedane reserveringen voor uw jumpsessie opnieuw in te plannen. Wij nemen per email of telefonisch contact met u op, zodat we de nieuwe reservering in overleg met u opnieuw in kunnen plannen. Op dit moment hoeft u dus zelf geen contact met ons op te nemen voor het verplaatsen van uw reservering.
  • Ik heb een Feestje geboekt, kan deze (kosteloos) geannuleerd worden?
    • Wij zullen er samen met u ons best voor doen om alle reeds gedane reserveringen voor Jump Party's en andere arrangementen opnieuw in te plannen. Wij nemen per email of telefonische contact met u op, zodat we de nieuwe reservering in overleg met u opnieuw in kunnen plannen. Wilt u het feestje niet opnieuw inplannen maar volledig annuleren? Dan verzoeken we u een email te sturen aan de betreffende vestiging met vermelding van uw reserveringsnummer.
  • Ik heb een Jump Fit abonnement, maar kan de komende weken niet gaan door de sluiting. Wordt dit gecompenseerd?
    • Ja, wij zullen dit voor u compenseren. Wanneer u een Jump Fit abonnement heeft, kunt u de gemiste lessen inhalen zodra we weer geopend zijn.
  • Wanneer worden de huidige JUMPSCOOL lessen ingehaald?
    • De huidige JUMPSCOOL cursus kan helaas op dit moment niet doorgaan. Hoe we hiermee omgaan zal per email aan de cursisten worden gecommuniceerd.
  • Wanneer start de nieuwe JumpScool reeks?
    • De JUMPSCOOL cursus die in week 1 zou starten, zal op een later moment starten. Hier wordt een planning voor gemaakt en per email gecommuniceerd aan de cursisten die zich reeds ingeschreven hebben.







Teken het Vrijwaringsformulier

 Kom je binnenkort jumpen? Teken dan alvast het vrijwaringsformulier vóór je bezoek.

Download hier het formulier

Nieuws van Jumpsquare Rijswijk


Volg ons: