We zijn weer open!

Laatste update: 23 juli 2020

Goed nieuws voor alle Jumpsquare fans: Jumpsquare Rijswijk is weer open! Momenteel geldt vanwege Corona een restrictie op het maximum aantal bezoekers. Daarom is vooraf reserveren van je bezoek verplicht. Ook hebben we een aantal maatregelen genomen waar we ons allen aan dienen te houden om het veilig jumpen ook in deze nieuwe wereld waarin 'social distancing' van groot belang is te kunnen waarborgen.

Deze maatregelen worden genomen:

  • Vooraf online reserveren is voortaan verplicht. Zodoende kunnen we de capaciteit per uur beheren.
  • Maximaal 1 begeleider per jumper.  
  • Teken bij het maken van een online reservering ook alvast het aansprakelijkheidsformulier. Deze vind je verderop deze pagina. Print het formulier uit, vul het in en onderteken het/laat het ondertekenen  en neem het mee bij je bezoek aan ons park.  
  • Om de drukte in het park te beperken, ben je maximaal 15 minuten voorafgaand aan jouw jumpsessie pas welkom in het park.
  • We willen je dringend verzoeken om de reservering online te betalen, zodat we het persoonlijk contact met ons personeel tot een minimum beperken. Indien dat niet mogelijk is en je toch graag in het park betaalt, betaal dan bij voorkeur met PIN.
  • We verzoeken iedereen om voor en na het jumpen, en op de aangegeven plekken, zijn/haar handen te desinfecteren of te wassen met water en zeep.
  • We hebben de zitjes in de horeca extra ver uit elkaar gezet zodat er voldoende ruimte ontstaat en iedereen zich gemakkelijk aan de 1,5 meter afstand kan houden. 
  • Er zullen voorlopig nog geen JumpScool lessen gegeven worden. We hopen per september 2020 met een nieuwe reeks te kunnen starten, maar dit is afhankelijk van de ontwikkelingen ten aanzien van Corona. Houd onze website in de gaten voor meer info en updates. 
  • We verzoeken je thuis om te kleden, omdat de kleedkamers momenteel nog gesloten zijn. 
  • Het park is voorzien van route-signing en er staan strepen op de grond bij de entree en bij het horecagedeelte, we verzoeken je netjes deze route-signing en de aanwijzingen van ons personeel te volgen en afstand te houden wanneer je in de rij staat. 
  • We verzoeken iedereen met verkoudheidsklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) of wanneer een huisgenoot koorts heeft, thuis te blijven en jouw jumpsessie pas te boeken wanneer jij en je huisgenoot zich weer helemaal fit voelt. Neem contact op met het park om reeds gemaakte reserveringen te verzetten. 
  • Check regelmatig deze webpagina voor de laatste updates.
  • Bekijk het volledige protocol via deze link.

We verzoeken je om deze maatregelen op te volgen. Alleen op die manier kunnen we er samen voor zorgen dat we weer lekker kunnen jumpen en lol te hebben in de Jump Arena!  

Graag tot snel! 


Teken het Vrijwaringsformulier

 

Kom je binnenkort jumpen? Teken dan alvast het vrijwaringsformulier vóór je bezoek. 

Download het Aansprakelijkheids- en Vrijwaringsformulier via de onderstaande button.

Download hier het formulier


FAQ


  • Is het verplicht om een mondkapje te dragen? 
    Het dragen van een mondkapje is toegestaan maar niet verplicht.  
  • Kunnen er weer Jump Party's geboekt worden? 
    Ja, er kunnen Jump Party's geboekt worden. 
  • Gaan de JumpFitness lessen ook al door? 
    De JumpFitness lessen zijn per 1 juli weer gestart. 
  • Wordt de JUMPSCOOL cursus weer hervat? 
    Over de lessen van de lopende cursus JUMPSCOOL zijn de deelnemers separaat via e-mail geïnformeerd. Helaas mogen er momenteel nog geen lessen gegeven worden waarbij de 1,5 meter afstand niet gehanteerd kan worden. Vooral bij JUMPSCOOL is dat lastig, omdat persoonlijk contact daar onvermijdelijk is. We hopen per september 2020 met een nieuwe reeks te kunnen starten, maar dit is afhankelijk van de ontwikkelingen ten aanzien van Corona. 
  • Ik heb een 3-maanden Fitness abonnement, maar ik heb dit abonnement niet helemaal kunnen gebruiken vanwege de sluiting. Wordt dit gecompenseerd? 
    Ja, wij zullen dit voor je compenseren. Wanneer je een JumpFitness abonnement hebt, kun je de gemiste lessen inhalen zodra JumpFitness weer van start gaat. 
  • Krijg ik mijn geld terug voor een reeds betaalde reservering die wegens de sluiting niet door kon gaan?
    We zullen voor alle reeds gereserveerde Jumpsessies, JumpParty’s, arrangementen, cursussen en lessen in overleg een nieuwe reserveringen inplannen. Wij kunnen helaas geen geld teruggeven voor reserveringen die reeds gemaakt zijn.  


 We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u snel weer te mogen verwelkomen in ons park.

Nieuws van Jumpsquare Rijswijk


Volg ons: